Projekte

June 29, 2016

The question about customer satisfaction is located differently in the end consumer segment than in the B2B segment, as here the diverse interests of a corporation influence the decision-making process for a partner.

Our client is an international IT-corporation, which analyses its customer satisfaction with an online survey on a yearly basis to be able to compet...

June 29, 2016

Die Frage nach der Zufriedenheit von Kunden ist im Endkunden-Bereich anders gelagert als im B2B-Bereich, da hier verschiedenste Interessen des Unternehmens bei der Entscheidung für einen Partner eine Rolle spielen.

Unser Kunde ist ein international agierendes IT-Unternehmen, das jährlich die Zufriedenheit seiner Kunden mit einer online Befragung untersucht um am...

June 1, 2016

Unser Kunde ist ein kleineres österreichisches Versicherungsunternehmen, das nichts desto trotz bei den ganz Großen mitspielt. Bereits seit 2007 erhebt wissma die Werbewirkung für dieses Unternehmen, um herauszufinden, welche Werbestrategien fruchten und welche weniger gut angekommen.

Im Fokus stehen dabei die Erhebung der Bekanntheit des Versicherungsunternehmen...

June 1, 2016

Our customer is a small Austrian insurance company, which nonetheless competes with the big ones. Ever since 2007 wissma has been collecting data about the advertising effectiveness for this company to gain insights about different advertising strategies and their success or failure.

The focal point is the analysis of the awareness of the company in the market, t...

Please reload

Einträge

The winner of the Versicherungs Award Austria 2020

July 1, 2020

1/48
Please reload

Archive
Please reload

Wissenschaft, Marktforschung, Consulting - wissma

IMPRESSUM:

wissma Marktforschungs GmbH

Ettenreichgasse 13/20

1100 Wien / Österreich

FN 340976k 

UID: ATU65474701

E-mail: office(at)wissma.at

Tel: +43 1 997 19 30 0

  • LinkedIn - Grey Circle
  • White Facebook Icon

Copyright by wissma