Mystery & Workshop
Our client is a marketing union of exclusive hotels. At intervals of two years, a range of seminars are obtained and assessed by the...
Online Erhebung "Mitarbeiterzufriedenheit"
Unser Kunde ist ein Service Dienstleister. Von Interesse war es, die Mitarbeiterzufriedenheit zu erfahren und eine strukturierte...
Online survey "Employee Satisfaction"
Our client is a service provider. The major interest was to identify employee satisfaction and to gain organised feedback about the...
Infosplitter Wissenschaft - Fallen des Managements
Als wir unser Wissen zu aktuellen Organisationstheorien aufgefrischt haben, sind wir auf die "Dead Horse Theory" gestossen, die sehr...
Dream holiday as PR
Our client is a sales organisation for the support of tourism businesses. For the purpose of its own PR and to analyse holiday motives,...
Information input science – management traps
While refreshing our knowledge about current organisational theories, we found the “Dead Horse Theory”, which quite impressively...
Traumurlaub als PR
Unser Kunde ist eine Vertriebsorganisation zur Unterstützung von Tourismusbetrieben. Zum Zweck der eigenen PR und zur Analyse der...
Diagnoseinstrument mit Auswertungsalgorithmus
Unsere Auftraggeber sind zwei Ärzte, die ihren Diagnoseprozess mit einem standardisierten Fragebogen unterstützen wollen. Aufgrund der...
Diagnostic tool with evaluation algorithms
Our clients are two doctors, who would like to support their diagnostic process with a standardised questionnaire. The aim is to allocate...
Sales Advices as the new Mystery
Our client is from the insurance sector and was interested in the analysis of sales talks on site. Classic Mystery Shopping was quickly...